Son Dakika

29 YILLIK ÖĞRETMEN, ESKİ ÖĞRENCİLERİNE UYUŞTURUCU SATARKEN YAKALAND


TEKİRDAĞ Lisesi'nde Beden Eğitimi öğretmeliği yapan 55 yaşındaki 29 yıllık öğretmen Ayhan Derinde, eski öğrencilerine esrar satarken suçüstü yakalandı. İfadesinde 22 yıldır içici olduğunu söyleyen Derinde kimseye uyuşturucu madde satmadığını söyledi.

Tekirdağ Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Tekirdağ Lisesi'nde Beden Eğitimi öğretmeni olan Ayhan Derinde'nin İstanbul'dan temin ettiği uyuşturucuyu Tekirdağ'da pazarladığı istihbaratını aldı. Bunun üzerine 6 ay önce teknik takibe alınan 29 yıllık öğretmen adım adım izlendi. Evli ve 2 çocuk babası Derinde'nin uyuşturucu maddelerini eski öğrencilerine de sattığını belirleyen polis ekipleri operasyon için düğmeye bastı. İsmi açıklanmayan 2 öğrencisine uyuşturucu madde satmak isteyen Derinde, öğrencileriyle bir eğlence mekanında buluştu. Eğlence mekanı içinde ve dışında beklemeye başlayan polisler pazarlığın yapıldığı esnada operasyon için düğmeye bastı. Bunun üzerine öğretmern Derinde, 2 öğrencisine pazarlamaya çalıştığı 30 gram esrarla birlikte yakalanarak gözaltına alındı. 2 öğrencisi ise içici oldukları için alınan ifadelerini ardından serbest bırakıldı. 1978 yılında uyuşturucu madde kullanmaktan suç kaydı bulunan Derinde'nin bir süre uyuşturucu kullandığı için öğretmenliğe ara verdiği tedavi görerek tekrar öğretmenliğe başladığı öğrenildi.

'SATMIYORUM, İÇİYORUM'

1978 yılında uyuşturucu madde kullanmaktan suç kaydı bulunan Derinde polisteki ifadesinde "Kesinlikle uyuşturucu satmıyorum. 22 yıldır içiciyim. Kimseye uyuşturucu falan satmadım. Eski öğrencilerimle arada bir buluşuyoruz, dertleşiyorum. Yakalanan uyuşturucuları içmek için yanımda bulunduruyordum." dedi.Paylaş

0 Response to "29 YILLIK ÖĞRETMEN, ESKİ ÖĞRENCİLERİNE UYUŞTURUCU SATARKEN YAKALAND"

Yorum Gönder

haberler haberler
Powered by Blogger