Son Dakika

Kaçarken Babamın Ölüsünü Gördüm


Çorlu ilçesine bağlı Şahbaz köyünde 3 gün önce amcası tarafından, babaannesi, kardeşi ve babası öldürülen, annesi ve diğer amcası da yaralanan Berna Y. (16), acısını dindirmek için uğraşırken, bir yandan da yaşadığı şoku üzerinden atmaya çalışıyor.

Berna Y, babaannesinin yanında vurulduğu anın hiç aklından çıkmadığını söyledi.

Genç kız, yaşadıklarını şöyle anlattı:

“Babaannemle dışarı çıkmıştık. Ben amcamı tüfekle görünce diğer amcam (kaçın sizi de vuracak) diye bağırdı. Biz de hemen babaannemle eve geldik. Kapıyı babaannem kapattı. O sırada ateş sesi geldi. Kapıda kocaman delik açıldı. Babaannemin yere yığıldığını gördüm. Kapıdaki deliğe bakın işte bu delikten giren kurşun babaannemi öldürdü. Arka pencereden atladım kaçarken babamın yerde kanlar içinde yattığını gördüm. Her şey bir anda oldu. Çok zor durumdayım şu an. Şimdi yaralanan annemin ve amcamın iyileşmesi için dua ediyorum.”

Şu anda okula gidecek gücü bile kendinde hissetmediğini ifade eden genç kız, gazetelerde fotoğraflarının çıkmasından da rahatsız olduğunu belirtti.

“OLAY YERİNDE KİM VARSA VURMUŞ BEN OLSAM BENİ DE VURACAKTI”

Şahbaz Köyü muhtarı Recep Soydan ise köylerinde böyle bir olayın yaşanmasına hala inanamadığını söyledi.

Olayın alacak meselesi yüzünden çıktığını belirten Soydan, şöyle konuştu:

“Geçen yıl Bekir kendi tarlasını Rahim'e hasatta ödeme şartıyla kiraya vermişti. Hasat olduktan sonra Bekir amcasına gidiyor ve kirayı ödemesini istiyor. Amcası da senet vermek istiyor. Sonra senet almış galiba. Ama nasıl aldı bilmiyorum. Yani olay alacak meselesi yüzünden çıktı.”

Soydan, olay günü Rahim Yılmaz'ın pompalı tüfekle önüne gelene ateş ettiğini, olaydan yaralı olarak kurtulan Ersin'in (kaçın beni vurdu sizi de vuracak) diye bağırması sonucu çevredekilerin önlem aldığını belirtti.

Olayın yaşandığı gün köyde bulunmadığını ifade eden Soydan, “Olayın yaşandığı gün köy dışındaydım. Olayı duyar duymaz şoke oldum. İnanamadım. O adamın öyle bir şey yapacağı aklımın ucundan bile geçmezdi. Adam olay yerinde kim varsa vurmuş. Ben olsam, beni de öldürecekti. Gerçekten köyümüzde böyle bir olay yaşanmasından dolayı çok üzgünüz” diye konuştu.

OLAY

Tekirdağ'ın Çorlu ilçesine bağlı Şahbaz köyünde Rahim Yılmaz (57), tartıştığı yeğeni Bekir Y, 3 yaşındaki oğlu Arda ve annesi Muradiye Y'yi (65) av tüfeğiyle öldürmüştü. Yaralanan Bekir Y'nin eşi İlknur Y. (36) Çorlu Özel Şifa Hastanesinde, kardeşi Ersin Y. (27) ise Çorlu Devlet Hastanesinde tedavi altına alınmıştı.Paylaş

0 Response to "Kaçarken Babamın Ölüsünü Gördüm"

Yorum Gönder

haberler haberler
Powered by Blogger