Son Dakika

FACİA YA RAMAK KALDI

Tekirdağ’da freni boşalıp kontrolden çıkan kamyonun şoförü, başka araçlara çarpmamak için direksiyonu kırıp orta refüje takla attı. Şoför kamyondan hafif yaralarla kurtulurken şans eseri başka araç ve yaya olmaması faciayı önledi.
Alınan bilgilere göre, Malkara’dan İstanbul istikametine giden Muhammed Yılmaz (28) yönetimindeki 23 ET 409 plakalı kamyonun freni boşalarak kontrolden çıktı. Yaklaşık 300 metre kontrolsüz giden şoför Yılmaz, 100’ncü Yıl kavşağındaki geldiğinde önünde kırmızı ışıkta bekleyen Adil Bağır’ın (48) kullandığı 34 DK 3331 plakalı araca çarpmamak için direksiyonu kırdı. Takla atarak orta refüje çıkan kamyon sürücü Yılmaz, kazadan hafif sıyrıklar ile kurtuldu. Takla atan kamyonun taşıdığı taşlar ise etrafa saçıldı. İstanbul’a doğru giderken bir anda kazanın meydana geldiğini anlatan sürücü Adil Bağır, “Ben kırmızı ışığa geldiğimde yavaşladım. Sonra birden üzerimde taş ve topraklar gördüm. Sonra arka camın kırıldığını fark ettim. Bir anda kamyon sanırım bana çarpmamak için orta refüje çıktı. Bende ne olduğunu anlayamadan kamyonu önümde gördüm. Çok şaşkınım” şeklinde konuştu.
Kaza nedeniyle kavşak trafiğe kapanırken, kamyonun taşıdığı taş ve toprakları belediye ekipleri kepçeler ile temizledi. Takla atarak orta refüje çıkan kamyon ise uzun süren uğraşların sonunda vinç ile kurtarıldı. Kamyon sürücüsü Muhammed Yılmaz, Tekirdağ Devlet Hastanesi’nde tedavi altına alınırken, kazayla ilgili soruşturma başlatıldı. Kaza sırasında kavşakta şans ederi başka araç ve yayaların bulunmaması faciayı önledi.

HABER:FERHAT ERSAYINPaylaş

0 Response to "FACİA YA RAMAK KALDI"

Yorum Gönder

haberler haberler
Powered by Blogger