Son Dakika

Başbakan'ın Suikast Zanlısı Yaptıklarından Pişman: İyi Ki O Tetiği Çekmemişim

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a suikast planladığı iddiasıyla tutuklanan ve sonrasında serbest bırakılan Muammer Altuntaş yaptıklarından pişman olduğunu açıkladı. Tekirdağ Cengiz Topel Meydanı'nda 16 Mart Pazartesi günü gerçekleştirilen AK Parti Seçim mitingine, ruhsatsız tabanca ile geldiği için gözaltına alınan Altuntaş çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.
Tekirdağ Kapalı Cezaevi'ne gönderilen Altuntaş'ın ilk duruşması önceki gün 1. Ağır Ceza Mahkemesi'nde yapıldı. Hakkında 13 yıldan 23 yıla kadar hapis cezası istemiyle yargılanan Altuntaş, ilk duruşmanın ardından serbest kalmanın mutluluğunu yaşadı. Özgürlüğünü cezaevi çıkışında 11 yaşındaki kızı Asya'ya sarılarak yaşayan Altuntaş, yaptıklarından pişmanlık duyduğunu söyledi. Başbakan'dan özür dileyen Muammer Altuntaş, başbakanın kendisini affetmesini istedi. Altuntaş, "İyi ki o tetiği çekmemişim. Çok pişmanım. Başbakanımızdan beni affetmesini istiyorum." diye konuştu.

Miting alanında kendisini fark eden polis için de duacı olduğunu dile getiren Altuntaş, "Beni etkisiz hale getiren polisten Allah razı olsun. İyi ki beni fark etti. İyi ki o tetiği çekmeme fırsat vermedi. Cezaevine girdiğimde kalkıştığım işin ne kadar kötü olduğunu anladım. En az 15 yıl içerde yatarım diye kendimi hazırlamıştım. Başbakanımızın beni affettiğini duyduğumda dünyalar benim oldu. Her şeyden önemlisi kızıma ve aileme kavuştum. Buradan Başbakanımıza seslenmek istiyorum. Büyüklük yapıp beni affetti. Bir büyüklük daha yapıp kızımı okutabilmem için bana iş vermesini istiyorum. Kendisinin elini öpmek ve helallik almak istiyorum." açıklamasında bulundu.Paylaş

0 Response to "Başbakan'ın Suikast Zanlısı Yaptıklarından Pişman: İyi Ki O Tetiği Çekmemişim"

Yorum Gönder

haberler haberler
Powered by Blogger